dilluns, 7 d’abril del 2008

Naixement a la Reserva Natural de Sebes


Hola! Vaig néixer a Sebes el passat dimarts. Els meus pares són el Llampec (que també havia nascut a Sebes) i la Lluna (que va venir del Centre de Vallcalent - Lleida). Tot just faig les primeres passes per les zones de pastura i he descobert molts veïns: les cigonyes, els collverds, els martinets blancs, els bernats pescaires...

Tots m’han donat la benvinguda i han felicitat els meus pares, però també tots m’han dit que visc en un lloc extraordinari que no hagués estat possible sense la cura que en tenen un bon grapat d’uns altres animals de dues potes que poc a poc vaig coneixent.

Ara espero que em posin un nom (m’han dit que ho faran els nens del col•legi que es veu que són més petits que jo!), i també espero créixer i fer-me gran amb la vostra companyia.

De moment no m’acosto gaire a la vora i he d’anar en compte amb la meva tieta i el meu pare que em podrien trepitjar i fer mal, però si voleu veure’m ja sabeu on sóc, i si em saludeu us correspondré amb unes cabrioles i un petit crit.

Us espero!